Huisregels
Bij de eerste afspraak neemt u de volgende persoonlijke gegevens mee:
- Geldige legitimatie
- Bankafschrift niet ouder dan twee maanden met de juiste adresgegevens
- Verzekeringspas
- Indien van toepassing; behandelgegevens van de vorige tandarts
Kunt u uw gemaakte afspraken niet nakomen, laat u dit dan minimaal 24 uur van tevoren aan ons weten, lukt dit niet dan zijn wij genoodzaakt u de gereserveerde tijd in rekening te brengen. Wij verwachten van u dat u op tijd aanwezig bent in verband met ons tijdschema.
Laat uw huisdieren thuis in verband met hygiëne.
Bij binnenkomst graag melden aan de balie, dan kunnen wij u zo snel mogelijk van dienst zijn; de baliemedewerker zal uw naam vragen en het tijdstip van behandeling met u verifiëren. Hierna kunt u wachten in de wachtkamer totdat u opgehaald wordt. Zet uw telefoon uit voordat u wordt opgehaald uit de wachtkamer.
Wij stellen het zeer op prijs als u bij nieuwe afspraken, direct na behandeling kan betalen. Tevens stellen wij het op prijs als u direct een nieuwe afspraak maakt aan de balie.
Bij veranderingen van persoonlijke gegevens dient u dit aan ons door te geven:
- Dit kunt u doen via de website onder; wijzigingen doorgeven